Delibakie

Nestlé Purinan DeliBakie uutuus lanseerattiin kirjaimellisesti kohderyhmän keskuudessa koirapuistoissa, koirakouluissa- ja hoitoloissa, agilitytapahtumissa sekä lemmikkieläinmessuilla. Promootiotiimimme jakeli yhteensä 25 000 samplea koirille ja koiranomistajille!

Lemmikkieläinmessuille Revoltti Experience suunnitteli ja toteutti kiitosta saaneen messuosaston. Idea osaston toteutukseen kaivettiin brändin ytimestä, onhan DeliBakie kuin kotona leivottu ja uunissa rapeaksi paistettu herkku rakkaimmalle koiraystävälle. Osaston haluttiin erottuvan joukosta ja henkivän brändin tarinaa. Promoottoreilla oli päällään teemaan sopivat essut ja leipurinhatut. Asiakkaan ideoimana jakelupromootioihin ja messuosastoon yhdistettiin uudesta innovaatiosta konkreettisesti kertova patakinnas, joka toimi samalla infopakettina tuotenäytteen yhteydessä. Messuilla näytteen sai mukaansa yli 16 000 koiranomistajaa.

Ammattitaitoinen messurakennustiimimme toteutti osaston rakennuksen, purun, logistiikan sekä valaistuksen omalla kalustollamme. Kysy messuosastotarjousta kauttamme!

Palaa työnäytteisiin