Ilta Aarteiden parissa

Helsinki Design Weekillä Iittala store Esplanadissa järjestettiin sisustusilta. Ajankohtana oli paljon potentiaalista asiakaskohderyhmää liikkeellä turisteja myöten. Revoltti tuotti tapahtuman sekä lisäksi konsultoimme asiakasta tekemään oikeita toimenpiteitä markkinoinnin suhteen.

Iittala storen henkilökunta piti tapahtumaa oikein onnistuneena ja Ketjumarkkinointipäällikkö Päivi Pitkänen kertoi että “Myymälässä oli mukava tunnelma. Pääsimme tavoitteeseemme eli asiakasvirtaa oli yli 20 % enemmän verrattuna normaalipäivään. Myynnillisesti päivä oli onnistunut. Tapahtumassa piipahtaneet asiakkaat antoivat positiivista palautetta ja monet olivat tulleet tapahtumaan flyerin innostamana.”

Ennakkomarkkinointia tehtiin Revoltin promoottorien voimin jakamalla useana päivänä tapahtumaflyeriä Helsingin keskustassa. Flyer oli myös englanniksi, jotta tavoitimme myös turistien suuren kohderyhmän. Sosiaalisessa mediassa tapahtumakutsu ja sen jakaminen olivat isossa roolissa. Lisäksi itse tapahtumapäivänä toteutettu sisään heitto keräsi hyvin porukkaa paikalle.

Itse tapahtumassa Revoltti toteutti puheäänentoiston esiintyjille, tapahtumahenkilökuntamme vastasi tarjoiluista sekä sisään heitosta. Oikeanlaista tunnelmaa oli luomassa Revoltin DJ.

Palaa työnäytteisiin