Knorr

Knorrin uutuustuote Snack Pot lanseerattiin opiskelijakohderyhmälle hauskasti, mieleenpainuvasti ja uskottavasti. Snack Pot lanseeraus muodostui promootioiden ja sosiaalisen median saumattomasta yhteensovittamisesta, jolla onnistuimme puhuttelemaan nuorisoa ja samaan Knorr brändin mielenkiintoiseksi. Korkeakouluissa kautta maan toteutettu näyttävä road show yhdisti skabailun ja tuotemaistatuksen ja samalla opiskelijat innostuivat jakamaan eteenpäin sosiaalisessa mediassa hauskoja kokemuksia yhdessä ystävien kanssa kampanjan tunnisteella #sponsoredbysnackpot.

Kaksi viikkoa kestäneen kiertueen aikana vierailimme yhdessätoista korkeakoulukampuksessa ja tavoitimme n 14 000 opiskelijaa. Sosiaalisen median brändilähettiläspoppoon, kohderyhmään loistavasti kolahtaneen Blokess huumoriryhmän avulla kohderyhmätavoitettavuus moninkertaistettiin. Blokessin Snack Potille tekemä kampanjavideo keräsi lähes 170 000 katselukertaa, 13 000 tykkäystä ja 1400 kommenttia. Kohtaamisten ja sosiaalisen median yhteisvaikutus osoitettiin jälleen kerran toimivan erinomaisesti!

Palaa työnäytteisiin