Nivea Sun

Nivea Sun aurinkorasvojen promootiokampanja toteutettiin Revoltin promoottoreiden voimin Turussa, Tampereella ja Helsingissä. Promootiokampanjan tavoitteena oli lisätä kuluttajien tietoisuutta aurinkorasvan tärkeydestä ja auttaa omalle ihotyypille sopivan rasvan valitsemisessa. Nivean monipuolinen tuotevalikoima tuli tutuksi kiertävän promootiotiimin avulla. Promoottorimme kertoivat eri rasvojen ominaisuuksista ja kohtasivat kuluttajia aurinkoisina päivinä rannoilla, terasseilla, puistoissa ja festivaaleilla. Monet olivat liikkeellä ilman aurinkosuojaa, joten promoottoreiden tarjoama aurinkorasva otettiin ilolla vastaan. Hietsun uimarannalla Helsingissä toteutetun promootiopäivän aikana Nivean UV-kameran avulla näki konkreettisesti miten tärkeää on levittää rasva tasaisesti ihoa suojaamaan.

Kesäkampanjan aikana toteutettiin yhteensä 25 promootiopäivää ja tavoitettiin lähes 24 000 kuluttajaa. Joustavasti säävarauksella toteutetut promootiot palvelivat asiakkaamme tarpeita loistavasti; ennakkoon lukkoon lyödyt promootiopäivät sateen sattuessa olisivat menneet täysin hukkaan, joten oli selvä että promootioteutukselta vaaditiin joustavaa, brändiä parhaiten palvelevaa toteutusmallia.

Palaa työnäytteisiin