Scandic

Vuoden 2018 maaliskuussa aloitettiin Cumulus-hotellien uudelleenbrändääminen Scandic-hotelleiksi. Scandicin viestintäkumppanina toimii Kaiku Helsinki ja Revoltti oli mukana tapahtumatuottajan roolissa toteuttamalla maaliskuusta juhannukseen kestävän markkinointitempauksen, jossa jalkauduttiin uusille Scandic-paikkakunnille lisäämään näkyvyyttä ja jakamaan hyvää mieltä ihmisille. Tarkoituksena oli viestiä Scandicin laajentumisesta ja tuottaa ihmisille iloa ja piristystä hyvien tekojen muodossa. Sankkojen lumisateiden peittämät autot puhdistettiin parkkikiekkoinakin toimivien jääraappojen avulla, lumien väistyessä oltiin ajankohtaisesti liikenteessä polkupyörien satulasuojuksien kanssa. Guerilla henkiset yllättävät ja näkyvät tempaukset herättivät huimasti positiivista huomiota ja mieltä sekä kiitosta paikallisten keskuudessa.

Palaa työnäytteisiin