Vitaseege / Biozell

Biozell-festarikiertue kiersi Biozell-brändätyllä Volkswagen Kleinbusilla festivaaleja heinäkuun helteillä. #Biozellswag-brändätty pop up -valokuvastudio ja näyttävä festariauto houkuttelivat festivaalikansaa pisteelle ja brändi sai paljon näkyvyyttä kohderyhmän keskuudessa. Pisteellä jaettiin lisäksi Biozellin tuotteita ja ihmisiä innostettiin jakamaan omia kuviaan somessa, lisäporkkanaksi kehitettiin myös houkuttelevia tuotepalkintoja. Kiertueen päätarkoituksena oli herättää huomiota ja tehdä brändiä tunnetummaksi varsinkin nuoren kohdeyleisön parissa. Elokuussa brändin aktivointia jatkettiin tavarafillarikiertueella, jossa promoottorit tekivät festarikansalle hiusten pikastailauksia ja asiakkaat saivat testata tuotteita laidasta laitaan.

Brändi ja tuotteet olivat yleisen palautteen mukaan kohderyhmälle erittäin mieleisiä, promootioiden aikana saatiin runsaasti näkyvyyttä sekä hyviä asiakaskontakteja ja tuotejakelu toimi alusta asti todella hyvin. Jalkautusten ulkoasu sai paljon positiviista palautetta ja ihmiset tulivat kuvattavaksi hyvin innostuneesti. Somejakoihinkin saatiin mukavaa nostetta somekilpailun ja hyvin mietityn visuaalisen linjan myötä.

Palaa työnäytteisiin