Vitaseege / Biozell

Tahdoimme tehdä Biozell-brändistä relevantin ja vahvasti tunteisiin vetoavan tuomalla elämyksellisyyden ja osallistavuuden markkinointiviestinnän ytimeen. Kiteytimme asiakkaan kanssa mistä Biozellissa on kyse ja ketä varten brändi on olemassa, syntyi #BiozellSwag. Kyseessä ei ole pelkkä hiustenhoitotuotesarja, vaan kokonaistyyli ja asenne, swag!

Kampanjan kuvaajaksi ja keulahahmoksi valittiin huippukuvaaja ja somevaikuttaja Janita Autio. Pelkästään Janitan sosiaalisen median kanavat tavoittavat useita kymmeniä tuhansia ihmisiä, ja hän nosti kanavissaan esiin tyyliin ja muotiin liittyviä asioita, jotka linkittyivät sopivasti myös Biozellin brändiin.  Lisäksi järjestimme jättimenestykseksi osoittautuneen somekilpailun, jonka avulla haettiin mallit brändikuviin. Sosiaalisen median kautta saimme Biozellin omat kanavat aktivoitua ja kilpailuun satoi hetkessä yli 500 hakemusta malliksi haluavilta ja voittajille järjestimme unohtumattoman elämyksen; he pääsivät Janitan kuvaamaksi valokuvausstudiolle.  Heidät nostettiin brändikuvien avulla jalustalle välittämään kampanjan viestiä. Kampanja huipentui I Love Me -messuille, jossa Janita Autio kertoi messuvieraille rohkeudesta ja tuntemattomaan heittäytymisestä.

”Koin tämän erityiseksi, koska sain olla mukana  Suomalaisen laadukkaan huippubrändin markkinoinnissa vaikuttamassa ideointiin, toteutukseen ja lopputulokseen. Oman urani aloitin heittäytymällä täysin tuntemattomaan, kun lähdin toteuttamaan omaa intohimoani ja haaveitani. Esimerkkini kautta ja tämän kampanjan avulla haluan rohkaista muita nuoria tekemään samoin.”

Palaa työnäytteisiin